Szanowni Pacjenci.
W trosce o niezmiennie wysoką jakość usług oraz w związku z licznymi wątpliwościami dotyczącymi sposobu udzielania świadczeń podczas trwającej epidemii, przygotowaliśmy dokument, który w sposób precyzyjny określa czynności, jakie należy wykonać celem skutecznego uzyskania porady lekarskiej/e-recepty/e-skierowania lub innych świadczeń medycznych realizowanych w naszej przychodni. Szczegóły znajdują się tutaj: Teleporady_procedury
Tutaj natomiast: Teleporady_schemat znajdą Państwo obrazowy schemat, który w skrócie przedstawia wszystkie warianty kontaktu z lekarzem lub innym personelem medycznym.
Prosimy o zrozumienie w tych ciężkich czasach. Nie jesteśmy zamknięci. Dbamy jedynie o to, by możliwie najbardziej zminimalizować ryzyka poprzez równoczesny kontakt wielu osób z sobą. Stąd nie ma możliwości uzyskania świadczenia nie umówiwszy się telefonicznie, czy też osobiście. Nie doprowadzamy także do sytuacji, w której większa ilość osób gromadziłaby się w tym samym czasie np. w poczekalni.
Miejmy nadzieję, że ta wymagająca od nas wszystkich sytuacja nie potrwa już długo i wszystko wróci do normalności.
Zarząd i zespół Emka Med